onsdag 30. september 2020

Jeg skal intervjue forfatter Gunn Marit Nisja!

Torsdag 8. oktober skal forfatter 
Gunn Marit Nisja
lansere sin 5. roman; Jeg skal ta vare på deg.

Stedet er: Biblioteket i Vikersund, og
Klokkeslettet er: kl 1830

Jeg er så heldig at jeg skal få bokbade henne under lanseringen, noe jeg gleder meg stort til! 

Jeg føler meg privilegert som får intervjue henne og høre mer om både forfatterskap hennes og om boka hun nå er ute med!

Biblioteket tar 50 personer, (pga smitteverntiltak knyttet til Covid 19) derfor er det påmelding. Har du lyst å være med oss denne kvelden, så ikke nøl med å melde deg på til: bibliotek@modum.kommune.no


Jeg håper at jeg kan være med på å gjøre lanseringskvelden til en lun og hyggelig kveld, og at Gunn Marit får skinne i oppmerksomhetens lys! Hun fortjener all den honnøren hun kan få, for hun skriver gode romaner med fokus på mellommenneskelige relasjoner. 

Gunn Marits bøker engasjerer og vekker alltid en nerve i deg som leser. 

Hun skal få snakke om det som ligger nærmest hjertet - og jeg håper at kvelden vil gi oss mange fine innblikk i en forfatters liv og arbeid. 

Boka "Jeg skal ta vare på deg" har jeg omtalt her i bloggen. Du kan lese min vurderingen av den under etiketten "Bøker jeg anbefaler".

Kom og bli med oss torsdag 8. oktober!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Der hvite liljer vokser

  av Jorid Mathiassen (2022)    Dette er en varm, vakker og dramatisk fortelling, fra to ulike tidsepoker - om livslang kjærlighet og brutal...