søndag 23. januar 2022

De kapable

 av Klas Ekmann

Leseeksemplar fra forlaget

Dette er en nervepirrende thiller om hvordan nettet sakte men sikkert er i ferd med å snører seg sammen rundt deg...

Boka holdt meg fast i et jerngrep, og jeg klarte nesten ikke å legge den fra meg. 

Det er en spenningsroman som blir bare mer og mer intens og overraskelsesmomentene slutter aldri. 

Det er en historie der løgnene bare vokser, og historien er ikke ferdig før siste setning er lest. 

Trenger du en spenningsroman kan jeg varmt anbefale deg denne! 

Jeg hadde tidvis pustebesvær! 


Forlaget beskriver historien slik: 

En mann og en kvinne sjekker inn på et hotell. Johan gleder seg til en het natt med elskerinnen Anna. Mens Anna på sin side planlegger å avslutte affæren med Johan for å redde familielivet sitt. 

Helgen blir ikke helt som de har sett for seg. Ikke i det hele tatt. Det er når de er på vei hjem dagen etter at katastrofen inntreffer og en usannsynlig marerittlignende reise begynner ... Snart har de mistet totalt kontroll over det som i utgangspunktet var to helt alminnelige liv.


Gå gjerne inn på cappelendamm.no og les mer om boka og forfatter Klas Ekmann. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Der hvite liljer vokser

  av Jorid Mathiassen (2022)    Dette er en varm, vakker og dramatisk fortelling, fra to ulike tidsepoker - om livslang kjærlighet og brutal...